Ο Δημήτρης Καιρίδης στους Δημήτρη Τάκη & Χριστίνα Κοραή | 24-04-24

YouTube video

Χριστίνα Κοραή 00:00

Δεν θα μας τρελάνετε εσείς, δεν μπορώ άλλο αλήθεια.

Δημήτρης Τάκης 00:03

Κύριε Καιρίδη καλημέρα, καλημέρα, μεταξύ της οργάνωσης του ΚΚΕ στο Μόντρεαλ και της ομιλίας του Αλέξη Τσίπρα στο Ιδιωτικό πανεπιστήμιο Koc, τί θα επιλέγατε, πού θα πηγαίνατε από τα δύο;

Χριστίνα Κοραή 00:00

Ε εντάξει ευκολάκι.

Δημήτρης Καιρίδης 00:19

Κοιτάξτε, εγώ επιλέγω να σηματοδοτώ τις αντιφάσεις της ηγεσίας και των κομμάτων, όχι των ψηφοφόρων. Οι ψηφοφόροι ας είναι μπερδεμένοι και ας ζουν καπιταλιστικά και όμορφα στον Καναδά και ας ψηφίζουν ό,τι θέλουν. Όμως ένα ΚΚΕ το οποίο πολέμησε την επιστολική ψήφο και γενικά συντάχθηκε με τις δυνάμεις του κοτζαμπασισμού στην Ελλάδα, δηλαδή του κλειστού και μακριά η ομογένεια, η διασπορά και η αξία της από το εσωτερικό, για να μη μας ταράζει το σύστημα, νομίζω ότι είναι μια αντίφαση. Όπως και του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος, επίσης, πολέμησε, πρωτοστάτησε όχι μόνο στα ιδιωτικά και στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού πανεπιστημίου, αλλά και στο να έρθει η διασπορά στο ελληνικό πανεπιστήμιο, θυμάστε τότε τα Συμβούλια Ιδρύματος της Άννας Διαμαντοπούλου, με το νόμο του ’11, τί κάνανε και πώς πολέμησαν, μην τυχόν και έρθουν οι Έλληνες καθηγητές από το MIT, από το Χάρβαρντ και βοηθήσουν το Μετσόβιο ή το ΕΚΠΑ και το ‘’μολύνουν’’. Και επειδή τα ζήσαμε αυτά και στο Πάντειο, πως τους ‘’χτίσανε’’, τους ‘’πυρπόλησαν’’, τους διαπόμπευσαν, τους ‘’κλώτσησαν’’ και τους έδιωξαν. Αυτές είναι οι δυνάμεις της υστέρησης, της καθυστέρησης και του κοτζαμπασισμού, και δικιά μας δουλειά είναι να τους αποκαλύπτουμε. Οι δε αντιφάσεις οι οποίες είναι τραγελαφικές, η Τουρκία έχει προχωρήσει πάρα πολύ στα πανεπιστήμια, έχει μερικά από τα καλύτερα πανεπιστήμια στην Ευρώπη σήμερα, είτε το Σαμπαντζί είτε το Κoc είτε το Μπιλγκί, το Κολέγιο στην Άγκυρα.

Χριστίνα Κοραή 01:49

Το Κότς λέτε, αυτό που θα είναι προσκεκλημένος. Ναι, βέβαια, είναι από τα καλύτερα.

Δημήτρης Καιρίδης 01:53

Είναι μη κερδοσκοπικά, χρηματοδοτούνται από τα ιδρύματα αυτών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, όπως είναι της οικογένειας Κότσ, που είναι οι παλιοί πλουτοκράτες.

Χριστίνα Κοραή 02:04

Βέβαια.

Δημήτρης Καιρίδης 02:05

Από τη δεκαετία του 1950 , είναι τα παλιά λεφτά, τα προ Ερντογάν λεφτά.

Χριστίνα Κοραή 02:09

Ναι, ναι.

Δημήτρης Καιρίδης 02:10

Η παλιά ελίτ της Τουρκίας, όπως καιοι  Σαμπάντζι, οι οποίοι έχουν φτιάξει αυτά τα καταπληκτικά ιδρύματα, στα οποία έχω πάει, έχω διδάξει, έχω μιλήσει και ξέρω την πολύ καλή δουλειά που γίνεται, παρά το σχετικά ή και περισσότερο, θα έλεγα, ανελεύθερο περιβάλλον, το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, και αντί να διδαχθούμε από αυτό και να τρέξουμε και εμείς γρήγορα μπροστά, που έχουμε όλα τα καλά και έχουμε μια παγκόσμια επιστημονική διασπορά, που μπορεί να βοηθήσει, δίνουμε μάχη οπισθοφυλακών όλα τα προηγούμενα χρόνια, με πρωτοστάτες τον Αλέξη Τσίπρα και τον κύριο Κουτσούμπα.

Χριστίνα Κοραή 02:49

Τώρα, πώς το βλέπετε αυτό; Ο Αλέξης, ας πούμε, θα πάει στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο, για να υπερασπιστεί τα δημόσια; και τον Κασσελάκη;

Δημήτρης Καιρίδης 02:59

Έχω ένα πάθος, γιατί με πονάει. Φαντάζομαι ότι ο Αλέξης Τσίπρας πηγαίνει σε μια κίνηση έτσι υπερκομματική, υπέρ της προσέγγισης της καλής γειτονίας, της φιλίας των δύο λαών, να μιλήσει στους νέους της Τουρκίας και καλά κάνει και πάει, και καλά κάνει και πάει.

Χριστίνα Κοραή 03:15

Φυσικά, αλίμονο, βέβαια.

Δημήτρης Καιρίδης 03:17

Και είναι τιμητικό και για τον ίδιο, που του απηύθυναν αυτή την πρόσκληση και καλά έκανε και την δέχεται, εγώ είμαι υπέρ. Αλλά ταυτόχρονα επισημαίνω και τις αντιφάσεις και όλη την προηγούμενη πολιτεία.

Χριστίνα Κοραή 03:30

Μάλιστα, λοιπόν, πάμε και στο θέμα, να το κλείσουμε.

Δημήτρης Τάκης 03:33

Τώρα, επειδή ο κύριος Καιρίδης χρεώθηκε το βόρειο Αιγαίο.

Χριστίνα Κοραή 03:37

Έτσι, εκεί να πάμε.

Δημήτρης Τάκης 03:38

Και έχει σήμερα μια γελοιογραφία ο Ανδρέας Πετρουλάκης στην ‘’Καθημερινή’’, όπου είναι ο Κυριάκος στο Μαξίμου πάνω πάνω, μπροστά εκεί και με τον Άκη Σκέρτσου, μάλλον ο Σκέρτσος είναι, και λέει ο Άκης τον Κυριάκο, λέει, μα πώς είναι δυνατόν, λέει, να λείπουν όλοι οι Υπουργοί σε προεκλογικό αγώνα; Και απαντά ο Κυριάκος, Προτιμούσες να τους είχαμε στα πόδια μας;

Χριστίνα Κοραή 04:02

Λοιπόν, θέλουμε να μας πείτε, τί εντολή έδωσε στον Καιρίδη και στους άλλους υπουργούς, τί οδηγίες προς ναυτιλομένους, τί σας είπε; Δημήτρη παίρνεις το Αιγαίο, και; Τί να το κάνετε το Αιγαίο, για πέστε μας τί θα το κάνετε;

Δημήτρης Καιρίδης 04:17

Κοιτάξτε να δείτε, να τρέξουμε και να κινητοποιήσουμε τον κόσμο μας, ενόψει της κρίσιμης αναμέτρησης της 9ης Ιουνίου, να τεθούν σωστά τα διλήμματα, για να μην πάρουν οι ψηφοφόροι αψήφιστα αυτές τις εκλογές. Είναι σημαντικές, στέλνουν πολιτικά μηνύματα, χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Χωρίς καμία έκπτωση στο κυβερνητικό και υπουργικό έργο, το οποίο τρέχει και τρέχει γρήγορα. Τώρα μου λέγατε για τα πανεπιστήμια, εμείς ετοιμάζουμε ένα πολυνομοσχέδιο με τις νέες βίζες, για να έρχονται talent βίζα, tech βίζα, να γίνει η Ελλάδα ακαδημαϊκό κέντρο, σε συμπλήρωμα της μεταρρύθμισης Πιερρακάκη, για τα μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, αυτά θα τρέχουν. Αλλά ταυτόχρονα να πάμε και στα νησιά τα εμβληματικά του Βορείου Αιγαίου, στη Λέσβο, στη Σάμο, στη Χίο, όπου τα πράγματα, αν θέλετε να σας το πω, γιατί ήμουνα μαζί με τον πρωθυπουργό και την Παρασκευή στη Μυτιλήνη, τρέχουν καλά, πηγαίνουν καλά, είχαμε μια πολύ θετική-

Χριστίνα Κοραή 05:11

Ε βέβαια και τον Μουτζούρη δίπλα, σκοτωνόσασταν με τον Μουτζούρη, τώρα αγκαλιά είστε.

Δημήτρης Καιρίδης 05:16

Σε ενθουσιασμό ο περιφερειάρχης.

Δημήτρης Τάκης 05:19

Μαζί σας;

Χριστίνα Κοραή 05:20

Ο Μητσοτάκης-

Δημήτρης Καιρίδης 05:21

Με την κυβέρνηση.

Χριστίνα Κοραή 05:23

-σε ενθουσιασμό με τον Μουτζούρη;

Δημήτρης Καιρίδης 05:28

Εμείς συνεργαζόμαστε με όλους τους εκλεγμένους, οι εκλογές είναι πίσω μας.

Χριστίνα Κοραή 05:33

Σωστό αυτό, βέβαια.

Δημήτρης Καιρίδης 05:33

Και τώρα για το καλό του τόπου και λέω τούτο: αδειάζουν οι δομές, πηγαίνουν πολύ καλά οι ροές, δεν έχουμε διαμένοντες, δεν έχουμε τους αιτούντες άσυλο, που είχαμε στο παρελθόν και γεμίζουν τα ξενοδοχεία. Γεμίζουμε με νόμιμη μετανάστευση, με διαβατήρια, να έρχονται οι Τούρκοι τουρίστες επισκέπτες εκτός σεζόν, διότι είμαστε ακόμα στον Απρίλιο, πριν το Πάσχα. Είναι νησιά που έχουν πολύ μικρή τουριστική περίοδο, μόνο τον Αύγουστο, οικογενειακού εγχώριου τουρισμού, η Λέσβος, η Χίος, δεν είναι όπως η Ρόδος και η Κως, και ζήσανε στιγμές καλοκαιρινές, αυγουστιάτικες, τα Σαββατοκύριακα τα προηγούμενα, χάρη στη διευκόλυνση βίζας, που κερδίσαμε με πολύ αγώνα, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, χάρη στην αυξημένη αξιοπιστία που έχει σήμερα η Ελλάδα και μπορεί και διεκδικεί και πετυχαίνει. Και έτσι πρέπει να προχωρήσουμε και να στείλουμε-

Χριστίνα Κοραή 06:24

Κύριε Καιρίδη, πόσοι Τούρκοι έχουνε έρθει μέχρι τώρα, με την γρήγορη βίζα;

Δημήτρης Καιρίδης 06:29

Το περασμένο σαββατοκύριακο είκοσι χιλιάδες. Είναι μεγάλο νούμερο, είναι βεβαίως, έξι χιλιάδες στην Λέσβο, τέσσερις χιλιάδες στη Χίο, τρεισήμισι χιλιάδες στη Σάμο, και ούτω καθεξής. Ανοίγουν και τα υπόλοιπα πέντε νησιά, σύνολο δέκα νησιά, δεκατέσσερα λιμάνια, και έτσι θέλουμε να προχωρήσουμε. Οι νησιώτες ενθουσιασμένοι και με πολλά χαμόγελα. Προφανώς είναι ένα από τα μέτρα που πρέπει, δεν είναι το μόνο και δεν μπορεί αυτό από μόνο του να λύσει όλα τα θέματα, αλλά είναι σημαντική συμβολή.

Χριστίνα Κοραή 07:04

Έχουμε την επίσκεψη του κυρίου Μητσοτάκη στις 13 του μηνός στην Τουρκία. Τί προσδοκίες έχετε, όταν οι προκλητικές δηλώσεις των Τούρκων συνεχίζονται και είναι πάρα πολύ ακραίες. Και επίσης, πολλοί λένε ότι είναι σε εκκρεμότητα η συνάντηση του Μπάιντεν με τον κ.  Ερντογάν και ότι όταν, ας πούμε, ο Μπάιντεν βάζει κατά κάποιο τρόπο ‘’στον πάγο’’ τον Ερντογάν, διότι έχει στενές σχέσεις με την Χαμάς. Εμείς γιατί συνεχίζουμε να επενδύουμε σε αυτή την στρατηγική σχέση;

Δημήτρης Καιρίδης 07:52

Γιατί υπηρετούμε το εθνικό συμφέρον. Και το εθνικό συμφέρον επιβάλλει να γίνει αυτή η επίσκεψη. Υπάρχει προφανώς μια αντίφαση τουρκική, πολιτική. Από τη μία, επί του πεδίου δεν βλέπουμε παραβιάσεις εδώ και ένα χρόνο, είναι το μακρύτερο διάστημα, κ. Κοραή, θέλω να το τονίσω αυτό, το μακρύτερο διάστημα στην μεταπολίτευση που δεν έχουμε παραβιάσεις στο Αιγαίο, και βέβαια και σε άλλα μέτωπα, όπως το μεταναστευτικό, όπως σας είπα, έχουμε μια πολύ καλύτερη συνεργασία και πορεία των πραγμάτων, αλλά προφανώς μας ανησυχούν, μας ενοχλούν, είναι απολύτως απαράδεκτες και καταδικαστέες αυτές τις δηλώσεις. Όμως, εδώ δεν είμαστε για να κάνουμε μούτρα, δεν είμαστε για να κάνουμε εσωτερική πολιτική, δεν είμαστε για να λέμε τα εύκολα, ξέρετε, όπως διάφοροι  ηγέτες και ηγετίσκοι, που τώρα πάμε και για τις ευρωεκλογές, είμαστε εδώ με πολύ μεγάλη ψυχραιμία και σοβαρότητα να εξυπηρετήσουμε το εθνικό συμφέρον. Και η επίσκεψη Μητσοτάκη, ο Μητσοτάκης θα πάει στις 13, προσκεκλημένος του Τούρκου προέδρου, εξυπηρετεί απόλυτα αυτόν τον στόχο.

Χριστίνα Κοραή 09:00

Μάλιστα. Είχαμε μια έκθεση κόλαφο του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την Ελλάδα. Τί γίνεται;

Δημήτρης Καιρίδης 09:08

Κοιτάξτε το ζήτημα-

Χριστίνα Κοραή 09:09

Ξαφνικά, η Ουάσιγκτον είναι απέναντί μας;

Δημήτρης Καιρίδης 00:00

Όχι, όχι. Καταρχάς, ο όρος έκθεση είναι υπερβολικός, είναι περισσότερο μια συρραφή και μια καταγραφή καταγγελιών διαφόρων ΜΚΟ, οργανώσεων, ακτιβιστών, μέσων ενημέρωσης, όχι μόνο για την Ελλάδα, και πάρα πολλές άλλες χώρες, ευρωπαϊκές, όπως η Ιταλία, η Ισπανία. Το συνηθίζει αυτό το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, το έκανε και πέρσι, το έκανε και το ’18, το έκανε και παλαιότερα. Προφανώς είναι πράγματα τα οποία πρέπει να τα διαβάζουμε με πολύ μεγάλη προσοχή. Υπήρξε απάντηση από το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών. Υπάρχουν, ωστόσο, και οι αξιολογήσεις, οι οποίες μας φέρνουν μπροστά. Δεν μιλάω μόνο για αυτές του Economist για το κράτος δικαίου, για τη δημοκρατία, που είδαμε το προηγούμενο διάστημα, υπάρχουν και άλλα πράγματα, μια δήλωση του Ύπατου Αρμοστή για τους Πρόσφυγες, ως προς τα δικά μας τώρα, τα μεταναστευτικά, τα προσφυγικά, που μιλάει για την πολύ σημαντική βελτίωση στην Ελλάδα στα ζητήματα αυτά. Εγώ δεν θα αρνηθώ ότι μπορεί να, ότι δεν, ότι όλα είναι τέλεια, μπορεί να υπάρχουν περιστατικά, και ρατσιστικής βίας και-

Χριστίνα Κοραή 10:22

Η Πύλος, η Πύλος μας συνοδεύει. Αυτό το ανθρώπινο δράμα της Πύλου, εσείς το αντιμετωπίζετε στις επαφές σας με τους ξένους;

Δημήτρης Καιρίδης 10:35

Ναι, προφανώς. Η Πύλος ήταν μια πολύ μεγάλη τραγωδία, που μας πλήγωσε πολύ, δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα, όπως κάποιοι προσπαθούν να το χρεώσουν. Αντιθέτως, αυτό που υπογραμμίζουμε και νομίζω ότι το καταλαβαίνει ο καθένας, είναι ότι το ελληνικό λιμενικό έχει σώσει χιλιάδες ανθρώπινες ζωές και μετά την Πύλο, όταν αδίστακτοι διακινητές βυθίζουν φουσκωτά.

Δημήτρης Τάκης 10:58

Καταληκτικό συμπέρασμα για την Πύλο υπάρχει, κύριε Υπουργέ;

Δημήτρης Καιρίδης 11:02

Γίνεται η έρευνα, σε δικαστικό επίπεδο και σε πειθαρχικό επίπεδο στο Λιμενικό, και θα υπάρξουν τα πορίσματα, εγώ δεν μπορώ να προκαταβάλω.

Δημήτρης Τάκης 11:10

Ξέρουμε πότε;

Δημήτρης Καιρίδης 11:10

Κοιτάξτε, καταρχάς, έχουν παραπεμφθεί, ήδη, κάποιοι εκ των επιβαινόντων Αιγυπτίων, ως υπεύθυνοι διακινητών, ως διακινητές και κρατώνται αυτοί, νομίζω έντεκα τον αριθμό. Από εκεί και πέρα γίνεται η εισαγγελική παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, για να δούμε τυχόν ευθύνες, αν υπάρχουν, προς διάφορες, Frontex, Λιμενικό. Άλλο αυτό και άλλο η συστηματική εργαλειοποίηση και εκμετάλλευση της τραγωδίας, από συγκεκριμένες πολιτικές δυνάμεις, που θέλουν τη διάλυση της Ευρώπης, που θέλουν τη διάλυση του Frontex, διότι θεωρούν ότι η Ευρώπη δεν έχει σύνορα, ότι όλα πρέπει να είναι ανοικτά και ότι οι διακινητές πρέπει να διευκολύνονται από τις αρχές ασφαλείας της χώρας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, για να έρχονται πιο εύκολα από το Τομπρούκ, ο κάθε δυστυχισμένος του κόσμου τούτου. Είναι πράγματα που τα έχουν πει στο Ευρωκοινοβούλιο και οι Έλληνες ψηφοφόροι θα πρέπει να προσέξουν, επαναλαμβάνω, γιατί οδεύουμε σιγά σιγά προς τις εκλογές, ποιόν θα στείλουν εκεί, θα στείλουν αυτούς που θέλουν να υπερασπιστούν τα συμφέροντα; Που θέλουν την περισσότερη Ευρώπη; Ή που θέλουν να το διαλύσουμε.

Χριστίνα Κοραή 12:19

Ο κύριος Κασσελάκης δεν μπορεί να το κάνει;

Δημήτρης Καιρίδης 12:23

Ο κύριος Κασσελάκης, δεν ξέρω ακριβώς τη θέση του στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Χριστίνα Κοραή 12:31

Γενικά, γενικά, να μας κάνετε ένα σχόλιο για τον κύριο Κασσελάκη.

Δημήτρης Καιρίδης 12:34

Θα σας πω. Ηγείται ενός σχηματισμού, που συντάχτηκε με τις αντιευρωπαϊκές πολιτικές. Και είμαι πάρα πολύ συγκεκριμένος, στις 10 Απριλίου είχαμε την κρίσιμη ψηφοφορία για το σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου. Η πλειοψηφία των Ελλήνων Ευρωβουλευτών ψήφισε ενάντια, ενάντια, στην περισσότερη Ευρώπη και ήταν χάρη στις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας, που υπήρξε και μια εκπροσώπηση στο ναι.

Χριστίνα Κοραή 12:57

Ωραία, ο κύριος Κασσελάκης αυτή τη στιγμή κάνει κάτι που δεν έκανε κανένας άλλος. Κάνει μια περιοδεία στα ελληνικά νησιά, με το σκαφάκι και με τον κύριο Αποστολάκη.

Δημήτρης Καιρίδης 13:10

Περιοδεία θα κάνω και εγώ, βέβαια εγώ θα πάω με το πλοίο της γραμμής, ξέρετε, δεν έχω αυτές τις δυνατότητες, με τα σκαφάκια που-

Χριστίνα Κοραή 13:18

Δεν θα κλάψω τώρα, υπάρχουν και τα αεροπλάνα.

Δημήτρης Καιρίδης 13:22

Με ακούτε;

Δημήτρης Τάκης 13:23

Σας ακούμε, βεβαίως, λέμε-

Χριστίνα Κοραή 13:24

Λέμε ότι δεν θα κλάψουμε, τώρα που θα πάτε με το πλοίο της γραμμής, όπως όλος ο κόσμος. Τον ‘’χάσαμε’’.

Δημήτρης Τάκης 13:33

Του είπες για το πλοίο της γραμμής, πάει η γραμμή έπεσε. Θα τον ξανά πάρουμε πάλι, αν μπορούμε, λοιπόν-

Χριστίνα Κοραή 13:41

Ναι, για το κλείσουμε.

Δημήτρης Τάκης 13:42

Να κρατήσουμε αυτά που είπε για το θέμα της Πύλου και ότι ακόμα αναμένεται να βγει το πόρισμα, είναι η εισαγγελική έρευνα σε εξέλιξη, και βεβαίως τα όσα μας είπε ο κύριος Καιρίδης, όσον αφορά το διακύβευμα των ευρωεκλογών και για το αν θέλουμε περισσότερο ή λιγότερη Ευρώπη, που νομίζω ότι αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα, όχι μόνο για μας, και για όλη την Ευρώπη και για το πώς ακριβώς θα δομηθεί το επόμενο Ευρωκοινοβούλιο. Μια τελευταία κουβέντα για να κλείσουμε, κύριε Υπουργέ.

Χριστίνα Κοραή 14:13

Για την περιοδεία αυτή, στα εικοσιεννέα, τριάντα νησιά του κυρίου Κασσελάκη, κάτι μας λέγατε, ότι θα πάτε και εσείς;

Δημήτρης Καιρίδης 14:20

Σας έλεγα ότι εγώ θα πάρω το πλοίο της γραμμής, δεν έχω τη δυνατότητα να έχω αυτά τα σκαφάκια που αναφέρατε, του κυρίου Κασσελάκη, και με το πλοίο της γραμμής θα πάω Τετάρτη βράδυ στα Ψαρά, θα διανυκτερεύσω εκεί, στη συνέχεια, στη Χίο, από τη Χίο στη Μυτιλήνη, στην περιοδεία που πρέπει να κάνω στο Βόρειο Αιγαίο για τις Ευρωεκλογές.

Δημήτρης Τάκης 14:41

Μάλιστα, πάντως ο κύριος Κασσελάκης είπε, ότι αν έπαιρνε, αν έπρεπε να πάρει το πλοίο της γραμμής, για να πάρει να κάνει τα είκοσι εννέα νησιά με τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που υπάρχουν, θα έπρεπε να κάνει έξι μήνες.

Δημήτρης Καιρίδης 14:53

Τί να σας πω, είναι και αυτό.. Εγώ δεν κάνω, εγώ δεν κάνω έξι μήνες, σας είπα, υπάρχει-

Δημήτρης Τάκης 14:58

Το θέμα είναι, αν όντως υπάρχουν προβλήματα, όσον αφορά τις ακτοπλοϊκές διασυνδέσεις των νησιών με την υπόλοιπη Ελλάδα και με τα νησιά μεταξύ τους. Είναι ένα θέμα αυτό.

Δημήτρης Καιρίδης 15:08

Προφανώς μπορούμε και καλύτερα και προφανώς μπορούμε να έχουμε και  γρήγορα σκάφη και το ένα και το άλλο. Αλλά υπάρχει και το άλλο-

Χριστίνα Κοραή 15:17

Και κλείνουμε με αυτό.

Δημήτρης Καιρίδης 15:19

-Όποιος ψάχνει να βρει δικαιολογίες για τα σκαφάκια, βρίσκει και αυτά τα ζητήματα, έτσι δεν είναι; Αλλά εν πάση περιπτώσει, ας πάει να δει τα θέματα, είναι πάρα πολύ σημαντικά και το Αιγαίο χρειάζεται τη φροντίδα όλων μας.

Δημήτρης Τάκης 15:32

Μάλιστα, σας ευχαριστούμε πολύ, κύριε Υπουργέ.

Δημήτρης Καιρίδης

Να είστε καλά.

Χριστίνα Κοραή 15:34

Καλημέρα σας κύριε Καιρίδη, Ευχαριστούμε.